سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن کس که بی دانش دست به کاری زند، بیش از آنکه اصلاح کند تباه می سازد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :1
کل بازدید :60148
تعداد کل یاداشته ها : 42
103/2/28
9:46 ص

به بهانه رد صلاحیت دکتر حسین حسنی (2)

فرشته ها چرا برایتان دست نمی زنند!

با سلام و احترام خدمت همشهریان محترم

در ابتدای سخن از الطاف دلگرم کننده شما در خصوص متن اول قدردانی می کنم و اینکه سخن بر دل دوستان و همشهریان نشسته را فقط از این جهت بدانید که سخن کز دل بر آید لاجرم بر دل نشیند و شنیدن حقایق موجود همیشه برای دلهای مومن و فهیم دلنشین است همانگونه که بعضا برای دلهای آکنده از عناد و لجاجت سخت ورنجور است و گویا آن متن خود فتح بابی شده است برای شناخت هر چه بهتر باندی اقتدار گرا که از افراد با نفوذ نایین و خور تشکیل شده است که علیرغم چهره های مذهبی و پینه بسته شان بوقت امتحان الهی بصیرت از آنها گرفته شد و همانگونه که در فتنه 88 جزو خواص بی بصیرت شهرستان بودند اینک نیز با این بی تقوایی که در بی آبرو کردن جوانان شهرستان از خود نشان دادند بازهم در امتحان بصیرت مردود شدند.

 در اینجا فقط یک سئوال از این گروه اقتدار گرا که بنظر خودشان خوب و بد مردم را بهتر از خود مردم می فهمند دارم و آن اینست که شما در روز بعد از اعلام رد صلاحیت عزیزانی چون دکتر حسنی، دکتر کریمی و مهندس بلانیان و... فورا در نایین مراسمی گرفتید و این موفقیت را بهم تبریک گفتید و بعد با حضور یکی از کاندیداهای محترم که با تغییر موضع از چپ به راست قول مطیع بودن را به شما داده با هم به خور و فرخی و جندق و چاهملک هم رفتید تا از این خلا ایجاد شده استفاده واعلام موجودیت کنید چه شد که نه در نایین و نه در جندق ون ه در خور و نه در فرخی و نه در هیچیک از جاهای دیگر مردم و بزرگان آنها به شما روی خوش نشان ندادند و بعضا یا شما را به خانه هایشان راه ندادند و اگر هم پذیرفتند با اکراه بود ؟ چه شد که بر خلاف تصور و پیش بینی شما مردم مومن و متدین نایین و خور که همچون فرشته هایی در دل کویرند برای اینکار شما دست نزدند و هورا نکشیدند؟ آیا با خود اندیشیده اید که حتی طرفداران آقای مهندس رضوی هم که  دور قبل از کاندیدای مورد نظر شما (البته آن زمان مورد نظر شما نبود) حمایت می کردند اینبار هیچ روی خوشی به شما و ایشان نشان ندادند؟

آیا این از آن جهت نیست که آنها شما را مقصر بی آبرو کردن بهترین جوانانشان می دانند؟ آیا از این جهت نیست که می دانند شما همه نیروی خود را برای بی دین جلوه دادن بهترین جوانان آنها صرف کرده اید؟ آیا ندیدید که آنها از شادی شما در بی آبرویی دادن به جوانانشان اعم از دکتر حسنی و دکتر کریمی و مهندس بلانیان و غیره ناراحت هستند که بعید میدانم ندیده باشید پس حتما خودتان را به ندیدن زده اید و البته بنده خدا کاندیدای مورد نظر شما که با طناب شما به چاهی رفته که اکنون روزی صد بار از خدا آرزوی بیرون آمدن از آنرا میکند، آری این همان وعده خداوند است که با صبر در راه خدا پیروزی را نصیب خود خواهید کرد و شما با اینکار نسنجیده تان در قلع و قمع کردن جوانان نایینی عزم همه ما را در یک موضوع مستحکمتر کردید و آن شعار «هر کس غیر از کاندیدای مورد نظر شماست» .

ادامه دارد....


90/11/11::: 10:43 ع
نظر()