سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به یکى از کسانى که بدو سخنى گفته بود و از مقدار وى بزرگتر مى‏نمود فرمود : ] پر نیاورده پریدى و در خردسالى بانگ در کشیدى . [ و شکیر ، نخست پرهاست که بر پرنده روید ، پیش از آنکه نیرومند و استوار شود ، و سقب شتر خردسال است و شتر بانگ بر نیاورد مگر آنگاه که فحل گردد . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :2
کل بازدید :60084
تعداد کل یاداشته ها : 42
103/2/13
4:56 ص

ما نیز همسو با سایر فعالان عرصه مجازی از حضور حماسی و میلیونی و دشمن شکن ملت ایران در روز 12 اسفند ماه  تشکر می کنیم و برای همه منتخبان ملت آرزوی صحت، سلامتی و توفیق خدمتگذاری صادقانه را داریم.

این پیروزی عظیم مبارک همه ملت ایران


90/12/14::: 11:40 ص
نظر()
  
  

خودتان قضاوت کنید که چه کسی اصولگرای واقعی است

آیا کسی که فقط توانسته و در سایت اصولگرایان و آنهم با زور و تهدید نام خود را در سایت وارد کند اصولگراست یا کسی که از ابتدا نامش در لیست وجود داشته.

خودتان به سایت رجانیوز مراجعه نمایید.

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=118511


90/12/11::: 1:23 ع
نظر()
  
  

پس از حماسه عظیم و بیادماندنی مردم فهیم خوروبیابانک در کنار امامزاده سید داوود(ع) خور در آخرین شب تبلیغات مردم ولایت مدار و قدرشناس نایین نیز فرزند خلف خود را با عظمتی وصف نشدنی در آغوش گرفته و یکصدا شعار وحدت و حمایت سر دادند.

آنها که در نایین و خور بودند و دیدند سیل خروشان مردم قدرشناس را، خودشان متوجه شدند که اینبار و در پاسخ به نامهربانی های برخی دوستان جدا شده از دکتر مردم یکپارچه تر از گذشته شده اند و در روز 12 اسفند با رای قاطع خود به آقای دکتر حسنی همه چیز را اثبات خواهند کرد.

 


90/12/11::: 2:4 ص
نظر()
  
  

 

به گزارش رویش نیوز:

سریال تصمیمات عجیب جبهه متحد اصفهان!!

چهارشنبه ، 10 اسفند 1390 ، 10:53

رویش نیوز- سرویس سیاسی: سریال اتفاقات عجیب و غریب در مورد لیست جبهه متحد اصفهان تمامی ندارد. بعد از معرفی لیست 6 نفره برای 5 کرسی شهر اصفهان و معرفی کاندید مشترک با مردم سالاری!!(یکی از احزاب اصلاح طلب) در نجف آباد، این بار جبهه متحد در حرکتی وحدت بخش! تمام مرزهای موجود میان اصلاح طلبی و اصول گرایی را برداشته و برای نایین نماینده ای را معرفی کرده است که چهار سال پیش و در دور قبل در لیست اعتلاف اصلاح طلبان و اعتماد ملی حضور داشته است. سید حمید رضا طباطبایی که دادستانی انقلاب را هم در کارنامه خود دارد و در انتخابات 86 به طور رسمی مورد حمایت گروه ها و جریانات اصلاح طلب قرار داشت، به عنوان نامزد مورد حمایت جبهه متحد در نایین معرفی شده است.(البته لازم به ذکر است که در سال 86، صرفا آقای حمیدرضا طباطبایی از نائین کانیدا شده بوده و فرد دیگری با این نام خانوادگی مطرح نبوده است)

 

البته نکته جالب و تامل برانگیز در این میان نحوه اعلام سید حمیدرضا طباطبایی به عنوان نامزد مورد حمایت جبهه متحد است. در اعلام اولیه این جبهه و نامه ای که دکتر زاکانی ارسال و در آن نام کاندیداهای مورد حمایت این جبهه در استان را اعلام کرده است، در ردیف 17 نام "سید حسین طباطبایی نژاد" برای نایین به چشم می خورد.

در خبر اولی هم که در سایت جبهه متحد اصفهان درج می شود، نام سید حسین طباطبایی به عنوان نماینده مورد حمایت جبهه متحد آمده است، اما بعد از یک ساعت خبر تغییر کرده و بجای "سید حسین طباطبایی نژاد" نام "سید حمید رضا طباطبایی" آورده می شود.

 

در این میان مشخص نیست که آیا این تغییر با هماهنگی مرکزیت تهران صورت گرفته و در این مورد نیز مانند آنچه در نجف آباد رخ داده است، جبهه متحد فردی نزدیک به اصلاحات و یا حتی اصلاح طلب را به عنوان نماینده معرفی کرده است و یا مانند آنچه در مورد لیست شهر اصفهان رخ داد، مسئولین این جبهه در اصفهان تصمیم گرفته اند که راساً این جابجایی را انجام دهند و در این مورد نیز به نظر و رای مرکزیت این جبهه در تهران بی اعتنا باشند.

آخرین بروز رسانی در چهارشنبه ، 10 اسفند 1390 ، 10:58

آدرس

http://rooyeshnews.com/majles/11249-3901209152305.html

 


90/12/10::: 12:16 ع
نظر()
  
  

 دومین سخنرانی انتخاباتی دکتر حسین حسنی نماینده نایین و خوروبیابانک و کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس در محل مسجدالنبی (ص) شهر خور برگزار شد.

سه شنبه شب در مسجد النبی شهر خور سیل خروشانی از عاشقان واقعی آقای دکتر حسنی به راه افتاد که چشم هر رهگذری را به خود خیره می کرد. به گزارش نسیم خور ابتدا قاری قرآن محمد غلامرضایی آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت نمود. در ادامه برنامه سید حکمت عبادی مسئول ستاد انتخاباتی دکتر حسنی گفت: کاندیداها نباید به خاطر کسب رای دیگر کاندیداها را تخریب نمایند. در طول دورانی که دکتر حسنی نماینده شهرستان های نایین و خوروبیابانک بوده فضای دوستی، وحدت و همدلی حاکم شده و باید این فضا را حفظ کنیم. در دوران گذشته که جو استبدادی و دیکتاتوری حاکم بود دکتر حسنی با خدمت بدون منت این فضا را به تعامل و دوستی تغییر داد. وی در پایان سخنانش بار دیگر از کاندیداها و هوادارانشان خواست از تخریب دست بردارند و فقط برنامه های خود را ارائه دهند و بدانند که مردم با این گونه تخریب ها و جوسازی ها از آرمان های خود دست برنمی دارند.که برخی افراد غیر بومی و غریبه را از نقاط دیگر برای رای دادن به شهرستان نایین و خور نیاورند و بخواهند با این کارها نتیجه را به نفع خودشان تغییر دهند.

دکتر حسنی در ادامه مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد دوران 8 ساله نمایندگی گفت: علی رغم اینکه کارهای زیادی در این مدت انجام گرفته ولی بازهم کمبودها و کاستی هایی وجود دارد که به خاطر این کمبودها از مردم عزیز عذرخواهی می کنم. وی تصریح کرد: چرا باید برخی افراد اندک بخواهند برای کل افراد جامعه تصمیم بگیرند و رای مردم را به حساب نیاورند. وی در بخش دیگری از سخنانش از برخی نامهربانی ها و ناملایمات عده ای افزود: با تجربه ای که در این دوران کسب نمودم امیدوارم با اعتماد دوباره مردم بتوانم با تمام توان در راه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارم. دکتر حسنی با انتقاد و گله از برخی افراد که به او تهمت های بی اساس و ناروا زده اند شهادتین را بر زبان جاری کرد و گفت: "اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله" وی در پایان سخنانش گفت: کسانی هستند که می خواهند انتخابات را با چالش مواجه کنند. حسنی بیان داشت: زمانی شناسنامه های بی صاحب نتیجه انتخابات را تعیین می کرد و باید هوشیار باشیم 

در پایان اهالی خور با سردادن شعارهای:

بیعت ما با رهبری **** رای ما دکتر حسنی

ما اهل کوفه نیستیم **** علی تنها بماند

یک یا حسین **** دکتر حسین     وی را تا ستاد انتخاباتی همراهی نمودند.

در هنگام عبور هواداران دکتر حسنی از مسیر خیابان امامزاده سید داود و هنگامی که مقابل ستاد تبلیغاتی یکی از کاندیداها که ید طولایی در تخریب دکتر حسنی در این مدت داشته رسیدند، "شعار اصولگرای اصلی **** دکتر حسین تو هستی" سر دادند. از حاشیه های حضور دکتر حسنی در ستاد انتخاباتی تجمع هواداران در جلوی درب ستاد و ایجاد راهبندان و ترافیک طولانی بود که دکتر حسنی مجبور شد سریعا ستاد را ترک نماید. نکته قابل ذکر اینکه برخی از افراد با دیدن جمعیت کثیر حاضر در مسجد و همچنین همراهی با دکتر حسنی تا ستاد تبلیغاتی عقیده داشتند که نتیجه انتخابات به حول و قوه الهی مانند دوره های قبل تکرار خواهد شد.


90/12/10::: 2:11 ص
نظر()
  
  
   1   2   3   4      >