سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبتت به چیزی، کور و کر می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :1
کل بازدید :60134
تعداد کل یاداشته ها : 42
103/2/28
7:10 ص

از جمله خدمات دیگر جناب آقای دکتر حسنی پیگیری و جذب بودجه جهت راه سازی در سطح راه های دو شهرستان نایین و خوروبیابانک می باشد

در طول این مدت کلیه راه های اصلی این دو شهرستان با پیگیری نماینده محترم و مسئولین خدوم اداره کل راه و ترابری استان و روسای ادارات راه این دو شهرستان تعمیر و روکش آسفالت مجدد شده است. راه های اصلی ورودی به شهر نایین(اصفهان- اردستان- یزد- خوروبیابانک) و همچنین راه های اصلی ورودی به خوروبیابانک(انارک- جندق - چوپانان- طبس - یزد و ...) و در حال حاضر نیز افتتاح حدود 35 کیلومتر جاده دوبانده انارک به سمت چوپانان(گردنه زنجیرگاه - که با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی افتاح گردید) و نیز افتتاح جاده دو بانده ورودی نایین از سمت انارک.

در حال حاضر نیز طرح دو بانده نمودن جاده نایین به خور و در نهایت به سمت طبس آغاز شده و به سرعت در حال انجام است و با حمایت آقای دکتر حسنی و تامین بودجه مورد نیاز پیمان کار طرح به سرعت در حال انجام کار می باشد.

از دیگر خدمات راه سازی در حوزه این دو شهرستان بهسازی راه های روستایی و تعمیر و روکش این راه ها جهت رفاه حال روستاییان عزیز می باشد، البته در این حوزه هنوز نقایص و کمبودهایی به دلایل مختلف وجود دارد که در حال پیگیری و رفع آن هستند که نیاز به تلاش دو چندان مسئولین محترم ادارات راه این دو شهرستان دارد.

طرح های مهم دیگری در حوزه راه و ترابری نیز انجام یا در حال انجام است که در افرصت بیان آنها نیست(راه حلوان- راه جندق گرمسار و ...)


90/10/9::: 3:39 ع
نظر()
  
  

با سلام مجدد خدمت همه هم شهرستانی های عزیز در سراسر این خطه: از نایین و بافران و روستاهای اطراف گرفته تا شهر شهید پرور و ولایت مدار انارک، تا چویانانی های غیور و تا مردم سخت کوش شهرستان کویری خوروبیابانک.

کم کم فضای شهر ها و روستاها و بحث های مردمی، رو به فضای داغ انتخاباتی می رود و این یعنی آمادگی مردم برای حضوری باشکوه و حماسی و دشمن شکن در انتخابات. انتخابات عرصه نمایش اقتدار و انسجام یک ملت است و از این فرصت گرانبها که به برکت خون شهدا بوجود آمده باید نهایت استفاده را برد و در انتخاب افراد اصلح نهایت دقت را نمود و در این عرصه پا را نباید از حریم شرع بیرون گذاشت و از تهمت و دروغ افترا باید خود داری نمود.

این انتخابات  نیز مانند سایر انتخابات ها می گذرد و بالاخره یک نفر نظر مثبت مردم را جلب می نماید و روانه مجلس برای خدمتگزاری برای مردم می شود و آنچه باقی می مانند رفتار و گفتار ما در این مدت است. حال بیایید این فضا را آلوده به تهمت و دروغ و غیبت نکنیم و آخرت خودمان را به دنیای دیگران نفروشیم. به جای تخریب رقبا بیاییم خوبی ها و نقاط قوت کاندیدای مورد نظر خودمان را بیان کنیم و به مردم و بصیرت آنها اعتماد کنیم.

اکنون که در آستانه 9 دی قرار داریم به یاد بیاوریم فضای انتخابات ریاست جمهوری را که چقدر سخت و سنگین بود و تا چه اندازه دروغ و تهمت و غیبت صورت گرفت و باعث چه گرفتاریهایی شد، درس بگیریم و وارد این مسائل نشویم. دیدیم که موسوی چگونه فضا را تیره و تار می دید و همه خدمات و کارهای مثبت دولت آقای احمدی نژاد را نادیده گرفته و همه آمارها و کارها را دروغ و فریبکاری می دانست و چه اتفاقاتی افتاد و در نهایت الان  ایشان کجاست.

اینها برای همه درس است در فضای انتخابات نباید خدمات صورت گرفته را نادیده گرفت، باید نقاط ضعف را در کنار نقاط قوت دید و نباید فقط نیمه خالی لیوان را دید ما منکر خدمات صورت گرفته در دوره های قبلی نیستیم هر کسی به سهم خود و به اندازه توان خود در پیشرفت و آبادانی سهمی داشته است.

آقای راجی آقای رضوی آقای دکتر حسنی و حتی نمایندگان قبل از این عزیزان زحمات زیادی کشیده اند و البته نقایص و ایراداتی هم به کار آنها وارد است و هیچ کس نمی تواند ادعا کند همه کارهای وی درست بوده و از تمام موقعیتها به خوبی استفاده نموده است.

حال در این دوره نیز همین طور است، اینکه عده ای از روی بغض و کینه و در برخی موارد به خاطر مسائل شخصی بیایند و خدمات و کارهای خوب آقای دکتر حسنی را سیاه نموده و بگویند هیچ کاری انجام نشده و فرصت سوزی شده و اصلا به فکر مردم نبوده این یک جفای بزرگ به این دو شهرستان و به مردم آن است که شاهد کارهای بزرگی در این دوران که مقارن با دولت اصولگرا بوده، می باشد.از این عزیزان می خواهیم به جای تخریب و تهمت فقط از محاسن و خوبی ها و نکات قوت کاندیدای مورد نظر خود صحبت کنند و قضاوت را به مردم بصیر بسپارند، چون مردم ما نشان داده اند در سخت ترین شرایط نیز با بصیرت و آگاهی و هوشمندی عمل می کنند و انتخاب اصلح را به خوبی یاد دارند.

بازهم یادآوری می کنم آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشیم این افرادی که هر یک از ما از آنها حمایت می کنیم نباید تا این اندازه برای ما اهمیت داشته باسند که ما حاضر شویم به خاطر آنها همه داشته های اخروی یمان را خراب کنیم. 


90/10/8::: 5:44 ع
نظر()
  

یکی دیگر از خدمات شایان توجه جناب آقای دکتر حسنی در طول این مدت ارتقاء روستاهای فرخی و بافران به شهر بوده است. کاری که افراد زیادی در طول این مدت به دنبال انجام آن بودند ولی به دلایل متعدد این امر اتفاق نیفتاد.

در زمان ایشان و با پیگیری های مستمر ایشان و همکاری سایر دستگاههای مسئول و با عنایت معاون اول رئیس جمهور جناب آقای دکتر رحیمی این مهم اتفاق افتاد و این دو روستا تبدیل به شهر شدند.

البته در دورانهای گذشته این خواسته به حق مردم بنا به دلایل متعددی(از جمله مخالفت صریح آقای رضوی که تا آخرین لحظه تصویب این موضوع نیز ادامه داشت) پیگیری نمی شد اما در دوران آقای دکتر حسنی این امر محقق شد.

البته فقط تبدیل به شهر شدن کافی نیست و باید با پیگیری های مسئولین و نماینده سایر خدمات نیز به مردم ارائه شود.

در پایان این مطلب به یک نکته توجه خوانندگان عزیز را جلب می نماییم:

هدف ما از راه اندازی این وبلاگ بیان خدماتی است که در طول این مدت انجام شده و ما هرگز منکر نقایص و کوتاهی ها نشده ایم، اما نکته قابل توجه این است که در جامعه وقتی می خواهند کسی را بکویند تمام خدمات او را از بین برده و فقط سیاه نمایی می کنند و منکر هرگونه خدمت می شوند این خلاف مرام مسلمانی و مردانگی است. ما قصد داریم با توجه به ظرفیت موجود برخی از کارهای صورت گرفته را که به مرور زمان بیان نماییم تا برخی افراد که فقط به فکر منافع خودشان هستند نتوانند همه چیز را منکر شوند.

ما مطمئن هستیم هنوز هم افراد منصف بسیار زیاد هستند که خود قضاوت کنند در این دوران کاری صورت گرفته یا نه؟


90/10/7::: 8:27 ع
نظر()
  
  

طبق قولی که داده بودیم در این وبلاگ به گوشه ای از فعالیتهای چشمگیر و ماندگار آقای دکتر حسنی خواهیم پرداخت.

یکی از بزرگترین و پرخیر و برکت ترین خدماتی که در مدت نمایندگی ایشان برای مردم شهید پرور خوروبیابانک اتفاق افتاد ارتقاء این منطقه به شهرستان بود که در نوع خود بسیار اهمیت دارد و باعث رونق و توسعه هرچه بیشتر شده است.

این خدمت به قدری اهمیت دارد که دوستان و حتی مخالفان ایشان را به تحسین وا داشت و باعث شادی مردم زحمتکش این خطه از کویر شد. البته پیشرفت و توسعه چیزی نیست که بتوان یکشبه و با سرعت به آن دست یافت بلکه نیازمند کار و پیگیری مستمر و ایجاد زیر ساختهای لازم است که البته اولین کار و و اولین زیرساخت ارتقاء به شهرستان و تخصیص بودجه مستقل بود که این مهم با درایت آقای دکتر حسنی و حُسن نظر مسئولین استانداری و وزارت کشور و مسئولین محلی شهر های نایین و خور به ثمر رسید و نتایج آن در طول این مدت کوتاه نیز نمایان شده است. از ایجاد ادارات و ارگانهای جدید و ساخت مراکز اداری جدید و سرعت در خدمترسانی بیشتر به مردم و ...

به هر حال همانگونه که عرض شد پیشرفت به مرور زمان رخ می دهد و اینکه برخی افراد جاهل به خاطر سیاه نمایی می گویند هیچ اتفاق و پیشرفتی با وجود ارنقاء به شهرستان بوجود نیامده سخنی است از روی بغض و کینه و الا هر انسان آزاد اندیشی می داند وقتی بودجه ها به صورت مستقل و کامل برای یک شهرستان تخصیص می یابد چقدر در روند رشد و توسعه موثر است.

این موضوع گوشه ای از فعالیتهای ایشان بود که در ادامه مطالب به طور دقیق به آنها خواهیم پرداخت...

منتظر نظرات سازنده شما هستیم.


90/10/7::: 12:53 ع
نظر()
  
  

با عرض سلام خدمت مردم فهیم و شهید پرور شهرستان های خوروبیابانک و نایین.

این وبلاگ را جهت دفاع از حقانیت جناب آقای دکتر حسنی که با تمام وجود خود برای این دو شهرستان زحمات زیادی کشیده راه اندازی نموده تا فضایی برای عنوان نمودن خدمات ایشان فراهم شود.

چرا که به اعتقاد نویسنده در حق ایشان جفا شده و بسیاری از خدمات ارزنده و ماندگار ایشان به شکل قابل توجهی اطلاع رسانی نشده است و مردم از آنها آگاهی کامل ندارند و این تقصیر بیشتر متوجه اطرافیان و مسئولین امر می باشد.

خدمات شایان توجهی در مدت 8 سال خدمت ایشان برای ما صورت گرفته که در این فرصت کوتاه برآنیم تا گوشه ای از آنها را اطلاع رسانی کنیم.

همچنین می خواهیم از این طریق مشکلات و نارسایی ها و گله مندی های مردم را در حد توان بررسی و اطلاع رسانی نموده و امیدواریم پاسخی در خور مردم داشته باشیم و بتوانیم پیشنهادات و انتقادات سازنده شما را به گوش آقای دکتر حسنی رسانده و کمک نماییم تا ارتباط خوب و سازنده ای بین مردم و نماینده برقرار نماییم

خواهشمندیم با ارائه نظرات خود ما را یاری نمایید.  همچنین تقاضای دیگر ما اطلاع رسانی در مورد راه اندازی این وبلاگ به سراسر شهرستان می باشد که در این زمینه از همه عزیزان در عرصه مجازی استدعای کمک داریم.


90/10/6::: 11:26 ع
نظر()
  
  
<      1   2